خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 09:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار :

ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی ابعاد مختلف اقدام تروریستی کرمان در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوکار ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ابعاد مختلف این اقدام تروریستی با اخذ گزارش از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس پیگیری شد.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: یقیناً ملت بیدار ایران اسلامی در مقابل این وقایع در طول این چهل و پنج سال، ایستادگی و مقاومت کرده و در راستای این مقاومت و ایستادگی، دوران شکوفایی انقلاب اسلامی به منصه‌ ظهور رسیده است.



وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ذلیل‌تر شده‌اند و دست به چنین اقدامات غیرانسانی زده، کودکان و زنان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: دشمن با روش‌هایی منسوخ‌شده و ترورهای کور، به‌جایی نخواهند رسید و طبق منویات مقام معظم رهبری، انتقام سختی از دشمن می گیرد تا دیگر شاهد چنین اقدامات رذیلانه و پستی از سوی آنها نباشیم.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمنان پس از شکست‌هایی که متحمل می‌شوند، به سراغ غیرنظامیان و مردم مظلومی آمدند که عاشقانه در برنامه سالگرد سردار دل‌ها شرکت کرده بودند؛ شاید الآن اعلام کنند که کار ما نبوده؛ ولی اطلاعاتی موجود است که نشان از حضور مستقیم دشمن در این اقدام غیرانسانی دارد و به‌طور حتم به سزای عملشان خواهند رسید./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 374321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار